FAQ

Du kan kontakta oss via kontaktformuläret,e-mail, Chat eller per telefon +46 (0) 79 340 58 44. Olemme tavoitettavissa arkipäivisin klo 8:30-17:00 välisenä aikana. Voit jättää viestejä näiden aikojen ulkopuolella; otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian viestisi lähettämistä seuraavan ensimmäisen työpäivän aikana.

För frågor om webbshoppen, vänligen kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret,e-mail, Chat eller via telefon +46 (0) 79 340 58 44

Voit helposti rekisteröityä asiakkaaksi rekisteröintilomakkeemme avulla. Klickahärför att gå till anmälningsblanketten. Henkilökohtaiset kirjautumistietosi lähetetään sinulle kahden työpäivän kuluessa rekisteröitymisestäsi.

Klikkaa tästä nähdäksesi toimistomme ja näyttelytilamme aukioloajat ja nähdäksesi pääkonttorimme.

Hinnat riippuvat ostettujen tuotteiden määrästä. Siksi näytämme hinnat vain rekisteröityneille asiakkaille, joten rekisteröidy nyt asiakkaaksi nähdäksesi hinnat.

Maasta ja kieliasetuksista riippuen tarjoamme useita eri maksuvaihtoehtoja. Maksut voidaan suorittaa muun muassa Ideal-, Visa-, MasterCard-, Maestro-, PayPal- ja pikapankkisiirrolla.

Tilauksesi toimituskulut riippuvat henkilökohtaisista ostoehdoista ja toimitusosoitteesta/maasta. Periaatteessa toimitamme ilmaiseksi Ruotsissa yli 3500 kruunun ostoksille. Onko teillä erityisiä hintasopimuksia? Silloin tämä voi vaikuttaa toimituskuluihin. Jos olet tilannut tuotteita, jotka on toimitettava pakettipalvelun ulkopuolelle? Tämän jälkeen toimituskulut mukautetaan automaattisesti maksuprosessin aikana. Toimituskulut ilmoitetaan aina maksun yhteydessä. Jos teet tilauksen EU:n ulkopuolisesta maasta, otamme sinuun yhteyttä kuljetuskustannusten osalta tilauksen viimeistelyn jälkeen.

Erityishintasopimuksia voidaan tehdä, jos ostetaan (vuosittain) suurempia määriä tuotteita. Myönnetyt alennukset määräytyvät liikevaihdon perusteella. Jos tunnet tarvitsevasi henkilökohtaista kontaktia tai yksilöllisiä hintoja, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse, chatissa tai puhelimitse +46 (0) 79 340 58 44.

Om du vill returnera en eller flera produkter ber vi dig vänligen kontakta oss via kontaktformuläret,e-mail, chat eller per telefon +46 (0) 79 340 58 44. Asiakaspalvelutiimimme tai (vakituinen) asiakaspäällikkösi arvioi palautustilauksesi ja keskustelee siitä kanssasi.

Jos tuote on vahingoittunut tai olet saanut muun kuin tilaamasi tuotteen, voit ottaa meihin yhteyttä valituksen tekemiseksi. Valitus on lähetettävä meille sähköpostitse 48 tunnin kuluessa tuotteen toimittamisesta. Mejlet skickas tillinfo@foreverflora.katso/fioch skall innehålla en fullständig beskrivning av skälet för reklamationen samt en bild på varan/varorna i aktuellt skick. Jos reklamaatio hyväksytään, sinulle lähetetään joko uusi tuote maksutta tai saat täyden hyvityksen toimituskuluineen.

Korvaamme tavarat vain, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita. Jos haluat vaihtaa sen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@foreverflora.katso/fi, ja kun olemme hyväksyneet vaihdon, voit lähettää tavarasi meille.

Palautus lähetetään osoitteeseen Kärragatan 8, 531 53 Mölndal

Lisätietoa palautuksista ja palautuksista löydät täältä:

hyvitys- ja palautusehdot/ Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@foreverflora.katso/fi

Tilauksen voi tehdä vain rekisteröidyllä tilillä. Rekisteröidy nyt tai kirjaudu sisään henkilökohtaisilla kirjautumistiedoillasi. Kun olet tehnyt tämän, voit tilata.

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voit silti muuttaa sitä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse, chatissa tai puhelimitse.

Henkilökohtainen verkkokauppasi sisältää yleiskatsauksen ’tilauksistani’. Nämä tilaukset voidaan helposti toistaa napsauttamalla vihreää ‘toista-painiketta’. Tuote ja määrät sijoitetaan sitten suoraan ostoskoriin.

Voit määrittää toimituspaikkasi maksuprosessin aikana. Lisäksi voit korvata olemassa olevan toimitusosoitteen. Jos haluat lisätä toimitusosoitteen henkilökohtaiseen tiliisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse, chatissa tai puhelimitse.

Maksuprosessin aikana on mahdollista määrittää päivämäärä, jolloin haluat vastaanottaa ja/tai noutaa tilauksesi. Tilauksen voi tietysti myös noutaa myymälästämme.

Henkilökohtainen viesti ja seurantanumero lähetetään sinulle, kun olemme saaneet tilauksesi valmiiksi ja lähettäneet sen. Näin voit seurata tilaustasi. Kirjaudu sisään nähdäksesi tilauksesi tilan.

Toimitamme yleensä verkkovalikoimamme suoraan omasta varastostamme. Tilauksista, toimitustavasta ja toimitusosoitteesta riippuen tilauksesi toimitetaan sinulle 2-8 työpäivää sen jälkeen, kun ne on toimitettu toimituskumppanillemme. Seuraa tilaustasi seurantatoiminnon avulla. Kirjaudu sisään verkkokauppatilillesi nähdäksesi tilauksesi todellisen tilan.

Jos tilaustasi ei ole vastaanotettu oikein (vahinko, virhe), ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse, chatissa tai puhelimitse.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella, sähköpostitse, chatissa tai puhelimitse.